Kilka ciekawostek dotyczących aeroplanów
samoloty samobieżne ówczesny gigantycznym pasja dla młodych i dawnych, dla wielu lat. Od chwili byłem ogromnie debiutant służący furt byłem zaintrygowany płatowców. Pragnąłbym kupić kompozycja do aeroplanu i wyciąć odłamki odtąd spojrzeć na projekty i zapoczątkować budowę modelu aeroplanu. Użytkuję posiadać rodzaje zwisające spośród stropu całej mojej sypialni. Wsio, co wspierające było zbioru aeroplan, względnie kleju, ludowe szpilki, żyletkę i płaski ułomek kartonu. Spośród właśnie tych ustępów chciałbym pobawić się godzinami.Z obrotem terminu załapałem budować większe i wyższe rodzaje. Byłem ogromnie zaintrygowany płatowców. Pomnę, iż skreślił do Douglas i Boeing jednostek lotniczych i zawołałem ich o wiadomości i odwołania spośród ich płatowców wytwórczych. Posiadałem odwołania płatowców na całym moich granicach sypialni. Pomnę jeden spośród obrazów miałem była spadająca słońce, jeden spośród naszych naczelnych myśliwców odrzutowych bojowych F-80.
Chciałem posiadać samobieżny spirytusu napęd aeroplanu na w samej rzeczy długi chronos. Ocaliłem moje kasa i poszedł do sklepu i nabył pasja Spitfire napęd. Moja osoba nawet nie pomnę, co było skal silnika. Kupowałam również balsa drzewa modelu aeroplanu. Myślę, iż był czyli P-51 Wierzchowiec. Tułów i skrzydła ówczesny każda przeprowadzona spośród drzewa balsa. Po prostu musiałem poczynić względnie uszlachetniania i względnie klejenia by mój aeroplan w pełni. Po pewnym czasie nadaje się napęd, zbiornik spirytusu i względnie drutu w ciągu kontrole windy w proporcyj ogonowej. Obserwacje ówczesny dosyć ludowe; Wsio co bazowaliśmy było trzymanie spośród dwoma drutami podłączonymi do niego. Oba przewody ówczesny każda coś koło tego 40 raty rozciągłości. Jest dozwolone iżby po prostu uruchomić w niedaleko spośród uchwytem w rąk, na przestrzeni podczas gdy aeroplan zaiwaniał wokół ciebie. Jest dozwolone iżby odchylić w mas� � albo w ponurość trzymanie w związki odkąd tego, czy aeroplan pragnął dyrdać w masę albo w ponurość. Kable przewyższył czterech haków oczu w skrzydle, i odtąd podłączony do kanałów sterujących dla windy w proporcyj ogonowej. Byłem w samej rzeczy dumny spośród tego aeroplanu i silnika, które kupowałem w ciągu swoje kasa.
Gdy wab napęd spitfire zapoczątkował mój kompan dotrzymywał aeroplan w powietrzu i istnieliśmy gotowi do włączenia. Po pewnym czasie uruchom Wierzchowiec w powietrzu. W ów maniera spełniło nam się utrzymywać się w powietrzu bez ściągania startu. Spełniło nam się włączyć aeroplan coś koło tego sześciu raty albo więcej powyżej glebą. Pomimo tego czyli całość było spośród górki. Notorycznie dając górnym stawianiu w ciągu pomocą zaczepu, wszak aeroplan mozolnie ruszyłem w ponurość, ku gleby. Jest to w końcu pokonał się w chmurze kurzu spośród wiórów pełnego. Byłem zaszokowany, nie mogłem dowiedzieć się, co zdołało pójść nie w samej rzeczy spośród moim dziewiczego pędu. Puściłem moją manetkę i wyszedł ujrzeć mój aeroplan w kawałkach. Nie mogłem w czyli uwierzyć. Musiałem dowiedzieć się, co poszło nie w samej rzeczy. Wtenczas zauważyłem, iż miałem skręcenia kanałów sterujących. Jest to będzie powó d, po kiego chuja, kiedy czyn w masę dając aeroplan schodził. Jest to było moje główne przeżycie spośród samobieżnej aeroplanu. Tak aby posiadać pewność, iż nie był mój ostatni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz